.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه صنعت گیلان نیازمند رویکرد جهادی است

استاندار گیلان گفت: توسعه صنعت و معدن استان در سال جهاد اقتصادی نیازمند رویکرد خاص، ویژه و جهادی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر مهدی سعادتی عصر دوشنبه در جمع مدیران صنعت و معدن افزود: سال ها متمادی ایجاد صنایع مهم در استانهای شمالی ممنوع بود از اینرو تلاش مضاعف برای جبران گذشته و سرو سامان دادن به مسایل و مشکلات کنونی صنعت در استان لازم است تا به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی پایدار رسید.

کارگروه ویژه خاص صنعت و معدن در گیلان تشکیل می شود

وی اظهارداشت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی که به فرمابش مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت است، رویکرد مسئولان در توسعه همه جانبه گردشگری، صنعت، کشاورزی و فرهنگ معطوف است و در بخش صنعت کارگروه ویژه خاص صنعت و معدن تشکیل می شود.

استاندار گیلان گفت: این کارگروه به رفع موانع زیر ساخت های صنعت، تحقق مصوبات سفر در بخش صنعت و معدن، رفع موانع پروژه های صنعتی در بخش دولتی و خصوصی اقدام اساسی و اصولی به انجام خواهد رسید و نظارت و سرکشی برپروژه ها نیز دائمی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مجاهدت های شبانه روزی طرح های نیمه تمام تکمیل، مشکلات مدیریتی و بحث عدم حمایت دستگاهی و تکمیل پروژه های اولویت دار نیمه تمام را شناسایی و نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

سعادتی همچنین از تدوین سند توسعه صنعتی استان خبرداد و گفت: این سند تهیه و تنظم شده تا بتوان یک زمانی را برای اتمام کلیه پروژه های صنعتی تعریف و رویکردهای جدیدی در آن دیده شده منجمله حمایت بیشتر از صنایع تبدیلی که ظرفیت بسیار بالایی در بخش فرآورده های کشاورزی دارد.

تدوین سند توسعه صنعتی در گیلان

وی افزود: با ورود صنعت به کشاورزی می توان مشکلات تولید برنج، چای، ابریشم را رفع و بهینه سازی، بازسازی و نوسازی کارخانجات موجود در استان را دستور کار زمانی خود قرار داد و با استفاده از تکنولوژی در عرصه صنعت به خودکفایی در بخش کشاورزی نیز دست یافت.

استاندار گیلان در ادامه به امنیت سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و اظهارداشت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و صنعتگران حمایت تا با استفاده از تسهیلات و منابع داخلی عقب ماندگی های صنعتی را جبران کرد و باید به ایجاد امنیت برای بخش خصوصی با حفظ منابع زیست محیطی، دریا، تالاب، رودخانه ها صنعت و معدن استان را توسعه داد.

وی همچنین در خصوص مصوبات سفر دور اول، دوم و سوم هیئت دولت در حوزه صنعت و معدن، بررسی موانع تحقق برخی از مصوبات، شناسایی راهکارهای رفع موانع و مشکلات برای تکمیل پروژه های مصوب سفر، پشتیبانی از واحدهای تولیدی و شهرکهای صنعتی با توجه به مصوبات ستاد تسهیل مطالبی را بیان کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.